Nieuwsbrief van maandag 24 juni 2019

8 juli                         afscheidsmusical groep 8

9 juli                         gymles met de Bernardus van Bockxmeerschool

10 juli                       Vossenjacht

10 juli                       Uitglijden groep 8 (laatste dag groep 8)

11 juli                       Laatste schooldag groep 1 tot en met 7

26 augustus Eerste schooldag

==================================================

Rapportgesprekken
Donderdag 27 en vrijdag 28 juni kunt u het rapport van uw kind ophalen. Zo kunt u zich voorbereiden op het gesprek. We verwachten u de week erna wel op het gesprek! Het rapport geven we niet aan de leerlingen mee, bij groep 8 doen we dat wel.

Afscheid juf Jane
Vrijdag 5 juli gaan we juf Jane de hele dag in het zonnetje zetten omdat ze met pensioen gaat. Komt u ook gezellig langs? We schenken een kopje thee met wat lekkers van 13.15 tot 14.15 uur.

Temperatuur
De zomer is nu echt flink bezig. We zullen de komende tijd rekening houden met de warmte. We gaan de schooltijden niet aanpassen, maar misschien wel iets langer buiten spelen. Wilt u uw kind een flesje water of een beker meegeven? Ze moeten extra drinken met het warme weer. Indien we nog andere ideeën krijgen, zetten we dat in Ouderportaal.

Gymles
In het kader van de samenwerking met de Bernardus van Bockxmeerschool, gaan we voor iedere vakantie samen gymen. Dat is altijd erg leuk. Dit keer is het tijdens onze gymles. Dinsdag 9 juli gaan de leerlingen, net als altijd, gymen. We houden ongeveer hetzelfde rooster aan.

Bijlage
In de bijlage zit ook een brief van de directeur bestuurder van Talent. Het gaat over de leerkrachten die van school kunnen wisselen. Op Het Fluitschip is hier geen sprake van. Alle leerkrachten zijn er na de vakantie weer.

Ouderbijdrage
Wilt u kijken of u dit jaar de ouderbijdrage heeft betaald? De foto 's worden daar ook uit betaald. Dus heeft de OR uw bijdrage hard nodig.

Ik wens u een mooie week,