Nieuwsbrief van maandag 2 december 2019

donderdag 19 december        17 uur Kerstfeest op school
==========================================

Sinterklaasfeest
Donderdag 5 december komt Sinterklaas weer langs op school.We starten gewoon in de klas. Om 9 uur gaan we de Sint buiten opwachten.
De leerlingen van groep 1 en 2 gaan deze dag om 13.00 uur naar huis. De anderen blijven tot 14.15.
Mocht uw kind op vrijdag willen uitslapen, dan verwachten wij hem/haar om 9.30 uur. Wij starten om 8.45.

Vrijdag 6 december worden de Sinterklaas Spullen weer opgeruimd. Wilt u juf Milica een handje helpen?

Kerstversieren
Maandagavond om 19.30 uur starten we met het feestelijk versieren van de school voor de kerst. We hopen dat er veel ouders een uurtje komen helpen. Met veel hulp zijn we zo klaar.

Met vriendelijke groet,  Gabrie

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bericht van de gemeente:
De Westfriese gemeenten organiseren rond de feestdagen speciale decemberacties voor gezinnen met een laag inkomen.

Heel Westfriesland
De Stichting Kerstactie Westfriesland zet zich in voor gezinnen in Westfriesland met minimaal 1 kind onder de 15 jaar binnen het gezin, die in een financieel moeilijke situatie zitten. Zij willen deze gezinnen rond de feestdagen verblijden met een op maat gesteld levensmiddelenpakket, zodat ook zij met kerst iets extra's krijgen. Gezinnen kunnen zich tot 13 december (of eerder wanneer de maximale hoeveelheid inschrijvingen zijn bereikt) inschrijven via: https://www.stichtingkerstactiewestfriesland.nl.  Vervolgens klikt u op 'Steun nodig' en op 'Mijn gezin inschrijven'.  Wilt u weten of u in aanmerking komt? Kijkt u dan op de website bij 'Steun nodig' onder 'Kom ik in aanmerking?'.