Net als vorig jaar willen we samen met de ouders iets voor andere ouders betekenen.

Ouders voor ouders

10-12-2018

Ouders voor ouders

Beste ouders van Het Fluitschip,

Sinterklaas is weer voorbij. De kerst staat voor de deur. Net als vorig jaar willen we weer de actie: "Ouders voor ouders" organiseren. Het was een groot succes. We willen weer mooie pakketten maken voor de gezinnen op school die we wat extra's willen geven.

Daarvoor hebben we uw hulp nodig. Op school komt weer een tafel waar u uw spulletjes achter kunt laten.

Waar denken we dan aan:

• eten / drinken

• cadeautjes (graag erop zetten of het voor een jongen, meisje of ouders is en de leeftijd)

• toiletspullen

• kleinigheidjes

Ik breng de gevulde dozen weer rond.

Wilt u ook in aanmerking komen voor een Kerstdoos? Of weet u bij wie een doos goed terecht zou komen? Dan kunt u dat bij mij laten weten (g.vd.hout@talenthoorn.nl).

Alvast heel erg bedankt,

namens het hele team en de ouderraad: