Klachtenregeling

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Overal waar mensen samenwerken, kan iets fout lopen. Klachten kunnen in de meeste gevallen opgelost worden door ze op school te bespreken met de leerkracht of directie of de speciaal daarvoor aangewezen contactpersoon.

Indien het interne traject geen oplossing biedt, dan kan de klacht worden besproken met de externe vertrouwenspersoon of uiteindelijk worden behandeld door de Klachtencommissie Onderwijs. Scholen dienen namelijk te beschikken over een klachtenregeling.

De vertrouwenspersoon op school is:

Ramona Witkamp

r.witkamp@talenthoorn.nl


Onze school is aangesloten bij:

Landelijke Klachtencommissie onderwijs (LKC)

Postbus 851913508 AD

Utrecht

Tel: 030-2809590

info@onderwijsgeschillen.nl

www.onderwijsgeschillen.nl













 

Leerling aan het woord

Kom maar eens kijken! De meester en juffen leggen heel goed uit. Ze kijken echt hoe ik de uitleg nodig heb!