Nieuwsbrief van woensdag 1 juli 2020

01-07-2020
Nieuwsbrief van woensdag 1 juli 2020

Beste ouders,

Dit is alweer de laatste Nieuwsbrief van dit schooljaar. We kijken terug op een bijzonder jaar. We zijn dit jaar gestart met veel plannen en veel energie. We hebben hard gewerkt aan het "werken met doelen". Na de Kerstvakantie waren er een aantal bijeenkomsten met ouders gepland. Maar toen kwam Corona.
In de Corona tijd hebben we veel aan de samenwerking met ouders gehad. De leerkrachten hadden snel het werk voor thuis klaar. Ouders probeerden zo goed mogelijk te ondersteunen. Er is veel extra contact geweest met gezinnen waar dat nodig was.
Gelukkig mochten we in mei weer naar school. Eerst om de dag, en toen in juni iedere dag.
Het was voor de kinderen wel wennen om weer met zijn allen in de klas te zitten. Maar de groepen werden snel weer vertrouwd.

Vandaag is de musical van groep 8. Dit is altijd het mooie afscheid van de basisschool voor deze groep kinderen. Er is veel geoefend, veel plezier gemaakt. Gelukkig mogen we de musical voor de ouders van groep 8, op school opvoeren.

Dan is het bijna vakantie. Donderdag de laatste dag! Spullen opruimen, klas opruimen, nog een laatste moment met zijn allen. Volgend jaar zien de groepen er weer anders uit.
Vrijdag zijn alle leerlingen vrij!
We zien iedereen weer op maandag 17 augustus. (Het team is vanaf 10 augustus weer aanwezig op school).

Bereikbaarheid:
Tijdens de vakantie ben ik via de mail bereikbaar, ik lees iedere dag de mail 1 keer.: g.vd.hout@talenthoorn.nl
Voor noodgevallen kunt u het kantoor van de stichting Talent bellen: 0229 282040.  Zij kunnen u verder helpen.

Het team van Het Fluitschip bedankt u voor de fijne, bijzondere samenwerking dit schooljaar.
We hopen dat we volgend jaar starten zonder de beperkende maatregelen rondom Corona.
Maar eerst wensen wij u een fijne vakantie toe. Veel zon, veel rust en veel plezier. Tot augustus!

Gabrie van den Hout