Nieuwsbrief van vrijdag 8 januari 2021

08-01-2021
Nieuwsbrief van vrijdag 8 januari 2021

Beste ouders,
Het jaar is vreemd begonnen. Normaal spreek ik u allemaal buiten om u een goed jaar te wensen. Nu spreek ik maar een kleine groep ouders. Het is een beetje laat, maar ik wens ik u toch allemaal een fijn 2021, namens heel het team.

Online les
De leerkrachten melden mij dat de leerlingen goed online komen. Als we leerlingen niet online krijgen, ga ik met de ouders bellen. Want het online volgen van de lessen is wel verplicht, net als de lessen voor groep 3.
Wij begrijpen heel goed, dat het thuisonderwijs veel van u als ouders vraagt. Wij zijn dan ook heel blij dat u steeds uw kind weer op tijd achter de computer zet. We zien veel berichten in de media over ouders die het heel lastig vinden om naast hun gewone zaken, ook nog juf of meester te zijn. We hebben dan ook veel respect voor jullie!
Als u vragen aan ons heeft, kunt de leerkracht via ouderportaal bereiken. Ook is de school dagelijks telefonisch bereikbaar van 8 tot 15 uur.

Lockdown
In principe is deze lockdown tot maandag 18 januari. In de media wordt al uitgebreid gesproken over een verlenging. Volgende week maandag horen we bij de persconferentie of de lockdown verlengd wordt. Ik zal u zo snel mogelijk op de  hoogte brengen wat dat voor uw kind betekent.

De Zaagtand
De Zaagtand had deze week een leuk aanbod. Ook voor komende week is er weer een aanbod. De kinderen mogen alleen komen als ze aangemeld zijn. Dat kan via de leerkracht. Maandag kunnen de kinderen zich weer opgeven bij hun eigen juf.

Fijn weekend,